CUTI SAKET

haish!!!bosan betol lah at umah nie....cuti2 xtau nk wad pe...kok cuti sehari xpe gak...nie cute sampai seminggu lima hari...heheh!melepak betol aku..xbuat pape pon...study pon xde...on9 je lah keje aku nie...haha!terase mcm org stupid plak dok umh je...skola tuh haa xtau ape jadik...kerje msti bnyk pnyee lah...yang aku risau nie buku text aku...tah kemane lah...campak sane sini...haish!xgune betol lah....dah tumpang klaz org tuh buat baek lah...jgn arr wad sial...hishk!sabar je lah...folio lagi satu!!orang laen dah jauh aku tah kemane gak eh...kene lah potostate je lah at kemba aku tuh...haha!pemaleh sikit..sikit je lah...xbnyk pon pemaleh tuh..hehe!mmg bosan gile lah dok umh nie...keje aku at umh nie tido,makan,on9,tngk tb!haha...yeah!itu harian aku poik!bangon pagi2 mandi sapu obat then tido...sampai kol 1-2 baru bangon...haha!then sarapan pagi...syok uh...wakakakakaa!bukak lappy on9 lah ken...bosan je tngk xde membew maen game kejap...dah pening pale maen game..stop lah ken...tngk tb plak..klau ade cite best layan arr..nie xde langsong!ade astro pon xgune lah!haish!hahaha!geram lak ai...klau dah tade cite uh layan facebook balek lah jadik nyerr...tnggu dak2 nie balek sekola dlu...haaa baru lah syok...k arr sampai sini je lah eh..penat dah haa...nak nunggu amoi kesayangan balek sekola haaa!!!!!!ehhehe!!!lame tau!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.