MULE DARI KECIK BALEK!

hadoiyai!penat aku bikin balek blog baru nie...ishk!nak buat macam dlu mmg xjadik lah..nie aku buat baru sikit...nampak funky2 lah!hehe...tapi lagu je tak kene...lagu orang mati aku letak...wakakakakak!baru layan babe!thanx kat ma luvly nadia tlong bikin2 ini blog!=D
mmg pening lah ken...nk carik code2 nie...kene tukar sane sini..tapi pakcik dah expert!xheran dah!(angkuh)
mule lah balek follow orang2 yg ade tuh...hehe!ponek pakcik!hampeh btol...blog yang dulu dah nak beribu2!(poooom!)itu mengambil mase yang lame korg tau!haish!bekicap nk menunggu beribu ribu balek..=P
oke lah tukar topik lain plak eh!hehe!
cte pasal LIVERPOOL vs ARSENAL!ouh yeah!aku ade betting nan mock 5inggit!haha...game nie seri!sorg pon xdapat...hampeh je...mule2 aku cuak je kan..arsenal dapat penalty...then tbe2 liverpool plak dapat penalty!wakakaka...hepy lak ai..xpyh nk kuar duet...hikhokhikhok!tapi xbest lah kan...game nie seri...aku harap dapat lah nk bangge2 sikit klau liverpool menang...tapi dieorg dramatic plak kek padang tuh haa!buat cuak den jo...sorg pemaen LIVERPOOL CARRAGHER terhantuk nan member sendiri pengsan poik!masok gas haa!atas padang tuh mase diesorg je gune lah diaktekan!ingat mati ke hape...klau mati teroos tanam je lah kat situh ke?wakakakakakaka!pape pon game mlm nie mmg down lah...ngangtok pakcik tngk eh...
oke cite pasal laen lah pulak...hehe!ari nie banyak cikit...
cte pasal amoi pakcik lah...saye sayang die sorg je tau!nme die NADIA NATASHA BINTI RUSMAN saje nk mention kan kat korg..kok korg lupe ke hape...heheheheh!jgn mara haaa!!sian die slalu tnggu pakcik nie haa...pakcik saket 2 3 ari nie...so xdapat lah nk text...lagi pon kitorg dah bpe minggu tak jumpe!ingat kan ari selase nie bole lah jmpe tibe2 mama kate die dah ambik kan MC sampai ari KHAMIS!pergh!lame lak ai!nk wad pe cuti nie..??sian amoi saye pi sekolah xde orang teman at sekolah...sory sayang b xtau nk wad ape...xbole pegi...nnti klau pi pon sekolah halau sebab nanti kene penyakit...=(
aku dah lah tak ambik lagi ujian bulan ke2 nie...cmne lah agak nyerr...maybe 0 lah jawab nyerr...aku dgr cite bln 2 nie payah...nie yang pecah otak memikirkan nyerr...nie haa tgh carik soalan kat membew2 nan amoi pakcik...hehe!wad jahat sakali sakali!bkn nnyer selalu pon...
tukar cite laen pulak lah...hehe!minggu nie nenek nan atok aku datang u,ah lah!haha...melepak je lah ken!ari nie juga nenek aku masak nasi lemak!peerrgghh!nasi lemak die kate kau!xde sape bole challenge!kedai xsame nan umh pnye...cukup lemak eh...tapi aku dapat makan 2 kali je lah...coz nasi tade kan...hehe
oke lah cite yang last skali pasal penyakit demam campak nie!nyusah kan aku!bape ari aku terbaring je atas katil...sampai tak larat lah nk bangon...asyk demam je...panas lak tuh...hampeh je!time awal2 tuh maen terok gile!banyak kuar wey!klau korg tengok geli lah...bintik sane sini...haha!TUHAN saje yang tahu cmne rase eh!pastuh dah sehad sikit..dok lah at luar nie haaa dah bole tngk tb maen laptop sume...makan je payah sikit...coz ade dekat dalam mulot..tak cmne tumbuh dlm mulot tah!geram betol...banyak makanan yg xbole nk makan...ade je pantang eh...gile lah!orang makan sedap2 aku tngk je lah...sedih pon ade jugak...sebaek aku at mencheh...klau kat pilah xtau lah...nie lagi satu nyusahkan nk sapu ubat lotion uh!1 badan kene letak...abis putih 1 badan...aku paling nyampah nk letak tang muke...bau lotion tuh dah lah bau ape bende tah...nk muntah arr rase nyerr..ishk!setiap pagi rutin harian aku...menyapu at badan tuh(bkn aku sapu orang laen sapu kan)oke lah sampai sini je lah ye!penat pakcik menaip haaa...korg pon kang penat membacae eh!wakaakakak!padan muke lah yo!oke lah bye2 muahmuahmuah! yang muah tuh tok awek pakcek jo!ahhahaha

p/s-apek chenta amoi! naja <3 nadia

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.