DEMAM

peerrghh!!!!demam paling lame aku kene...seminggu derr...menyirap atas katil...mengigil jelah...lagi2 umah kayu...hahaa goyang habis umah...wakakakakkakaka!mmg serik lah...asyk2 demam...maklum lah antibody bnyk abis kek demam campak arituh!!mati rase eh..pusing pale je...fist kene tuh aku ade keje katering pulok!!hadus!kang xkeje xdapat duet..xdapat duet xdapat nak bejalan...hish!terpakse pulak...keje2..sampai tgh ari xtahan dah....gile pnyee ramai!!2000!!almaklumlah anak buah YB...khemah bape belas tah!bayang kan kitorg nak bukak meja dekat semue khemah tuh...nak nanges derr!!dah lah demam nie..pening plak tuh...sabar je lah...tahan2 tnggu nak balik je niee!!tuan katering kate melang jermm da!mmg 10sion lah..nak nunggu...xpe2..gerak dulu pi isi minyak...lepas isi minyak pusing balik dah angkat barang sume...haha!hepi lah!time balik lah layan!naek moto..(dok blakang jo..numpang lah xdo moto)melang jerm..ape lagi maen cilok2 lah...pale aku dah melayang sane sini dah..haha!tingtong pon bole...ingt katil je...wakaakak...oke dah sampai umh tros tido!!!hehe...patuh demam terok lah!haha..ari2 buat bnde yang same je....malaz aku nak cite...rabu malam!pegi hospital..sebab xelok2...pegi cek darah!1st time nie poiiikkkk!!!sebaek acik tuh steady...ambik darah sodap je...aku menahan lah....aku pon steady lah...xheran lah hai!setakat jarum tuh...huh!hahahahahaha...oke balek je...demam lagi...ayoooo!!!apo nie...tngk sehari xsehat jugak..luse eh tuh pi hospital balek...cek darah lagi!!!!!mati gua mati gua!wakakakaka..org laen cucuk...doktor pompuan...maen saket tuh do die cucuk!lame plak tuh..haiyaa!!tapi xpe gua tahan beb!gentle!wakakakakak...lu ade?lu xde ken!hahaha...die bagi antibiotik yang bosa!!pnyee....hahaha..mmg mujarab lah...sehari aku mkn dah xdemam!hehe...ngam lah tuh ken?haha...oke sekarang dah elok meyh!!!alahamdulillah!hehe...oke bye2 deyh!!! BTW kesian amoi saye...xdapat nak text selalu...asyk2 aku tido je...hehe!dah makan obat tingtong lah...text pon tah pape gak eh...hehehe!I'M SORRY SAYANG!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.