semakin malaz

hey korg!hehe...lame dah aku tak buat entry baru nie!
sebenar eh aku malaz tahap cipan dah nie...mmg xde mood pon nak updated2 baru...
mcm2 hal jadi dah...tapi aku rase best lah sebab aku dapat tempuh semue dugaan nie..=D
sebab best?aku rase aku dah matang bole terime semue dugaan...huahuahua!aku mmg bnyk perasan nie..
so korg jgn lah saket ati sangat lah ye...hawakakaka!dugaan eh?nak tau?hehe...

1ST 
cikgu kesayangan kelas 3bukhari akan meninggal kan sekolah dan akan mengajar di tempat laen...masing2 sedey2...aku pon same lah..tapi xde lah nampak kat muke nie kan?lelaki xkan lah nak tunjuk cmne dieorg nanges!malu lah!hehe...mati2 je kang kene kutok...tapi aku mmg gile2 sedey lah...cikgu BM aku iaitu RATNA LAILA nak pindah...down gile2!!!aku da pikir jauh2 cmne lah jadik nyerr klaz 3bukhari nnti...cikgu sape lah ganti...mmg mcm2 lah aku pikir...kompem budak2 lain lagi sedey...tngk muke maseng2 ari akhr cikgu ratna dekat sekolah..terase mcm kehilangan seorang ahli dlm keluarge...die lah cikgu paling baek...yang paham diri aku...dan percaye dekat aku yg selalu buat hal...(harap betol lah...)time BM lah kitorg ade mase untuk bergembire...gelak2 sume lah!
p/s: saye doa kan cikgu bahagie and selamat di sane...

2ND
oke lagi satu...hurm!!!nie aku sorg je yang sedey!haha..so aku bole gelak2...sebab sedey aku sendiri...cerite pasal aku dan amoi aku..hehe!cerite nie sume sebab aku sendri lah...suke sangat ovor2 dalam fb tuh haa...cecarot tak tentu pasal...ayat macam gangster...sampai amoi aku pnyee mummy daa bace...die xsuke aku camtuh..patuh die suruh amoi aku clash... =(
sedey lah oii!orang dah sayang die gile2 woooo!!~~hehe
naseb baek lah mummy amoi aku tuh ati baek...=) bagi peluang kedue dekat aku nie...susah betol aku merayu2 korg tau tak!die nak aku berubah...and die suruh aku kalah kan amoi aku dlm PMR...aku di cabar derr...hehe!mule2 berat hati wooo!!!~~
lepas tuh aku pikir jauh2...ini sume untuk kebaikkan jugak..aku pon dengar cakap die...kene ubah perangai....takkan mencarot lagi...solat 5waktu.. =)
lagi satu fb jangan kasar2...kene friendly sikit...and alhamdulillah sekarang dah mcm biasa...betol ke tidak waullahhualam..!

ITU JELAH WAD MASE NIE...OKE BYE2 ASSALAMUALAIKUM!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.