Mati Idop Kembali

hoiii haii hoii haii!!!! hehehe...
lame dah aku tak update nie..hahahahahah
sebenar eh aku lupe email la..heheh!bnyk bona email aku nie...sampai tak ingt...gilo boto lah..hak4
bnyk sebenar eh nak cite tapi malas lah...hahahah...biase lah ken penyakit malas nie...hehe!
btw trial dah nak dekat!!!!haish!cuak aku nie...gile lah!aku satu bnde pon tak prepare haaa...
ari nie nak beli buku rujukan sume lah!haha...last2 minit baru nak blaja...ape lah nak jadik..hish!
amoi aku tau nie dah di lompang eh..haha!tapi takpe lempang lah..cek tak kesah pon...hehehehehehe!!

oke ari nie aku nak pi melake...jejalan carik buku!!!haha...pelik ke???hahaha...pasnie malas nak bawak buku text!!!!nyusahkan je...haha!!oke tuh je lah kowt nak cito2 nie...bnyk keje lagi aku nak buat...korg ape tau!hahaha...

lagi satu!!!sayee nak mintak maap dekat awek saye tuh...hehe!bape ari nie tak dodoi kan die...sory i tak larat penat sangat2...nnti i nyanyi kan u tau...bpe lagu pon i tak kesah... :)))

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.