pulanglah sebelom ku runaway !! :)

herm hurm hirm ermm ape lagi?haha...xbest betol lah tahun nie...cam hampagas rase eh...
tak saba nak lepas PMR nie !!!!!10sion lah ....blaja blaja blaja n blaja . . .mau muntah lah cmni...
nie sehari lagi aku nak stdy esok eh triall...erk!!tak prepare pape pon...besok nak beli barang2...
trial kene kat bulan puase plak tuh...hermm tuhan saje yang tau cmne perasaan kitorg sume time nie...
bertungkus lumus <------------ayat eh plak

aku dah naek ponnniiinnnggg~ dgn sume nie...klau aku abaikan mase depan tuhh!!so kene stdy hard lah lepas nie...xdo nak maen2 lagi dah..nie lagi satu 'FB'...nyusahkan btol lah FB nie...klau aku tau dari awal xnak aku buat FB...dah jadik mcm DRUGs plak terlampau ADDICTED bona dah nie...haha!<------tado maso nak golak
tapi aku mmg cube xnak buat sume nie...sedang mencube haaa..nak stdy sesorg lagi lah aku bosan...tido lagi adolah...hermm

aku rindu sangat dekat Nadia Natasha...dah nak dekat2 exam nie kitorg dah jarang text...call sume dah jarang...fon selalu tutup...herm aku tak salah kan die..cume aku rindu sajo...maklum lah dulu selalu text call sume...nie tibe2 terpakse stop sementare...erkkk...down gile lah aku rase klau dok umah nie...stiap ari aku nak je tau die buat ape...die makan ape...sehat ke tak die...hurmmm!takpe lah..aku tetap tunggu sampai bile2 lah...=))

perlukan rehat secukup nyerr untuk bersedie dlm peperiksaan trial nie... WISH ME LUCK oke Follower ??
doakan Kami semua dapat yang terbaek !!! jgn lupe selit2 kan doakorg tuh yee...hehe!aminn ~~~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.