ALHAMDULILLAH

haha...akhr nyerr dapat jugak aku bukak blog aku nie...menyusahkan betol lah...kene verified lah..haiyoo!sebaek aku xbuat baru je..haha!klau tak nyesal sajo...xpe lah ken...joki saye malam2 cmni...hawakakka!sebenar eh nk cte pacal skola tms dapat netbook free utk 500org je!!huahuahua!mase hari rabu tuh aku mule2 xtau weyh...tibe2 je exam tangguh ken..pahal lak nie...nak mara nie!haha..tibe2 die kate dapat note book free!eceh!dah gembire nie!haha...maseng2 dah berangan je...dapat laptop sndri buat tuh lah nie lah...hawakakaka!sodap eh...haha!patuh masok dalam kelaz nnti ckgu bagi borang sape2 yg dapat...aku tgn dah sejuk nie...haha!tnggu pnyee tnggu xdapat...HAMPA lak ai!!!haha...yang aku pelik eh tuh ramai yang kaye2 dapat..pelik betol lah...tapi aku xde lah kesah sangat ken...then aku tnyee amoi aku..dapat tak?die kate dapat jugak!perrghh!!sentap lak ai!!haha...dlm hati dah pkir..abis lah aku nie balek umh bebulu jelah dgr amoi aku cte2 die dapat lah tuh lah..haha!die dpt tepat2 besday die plak tuh...perrghh!!untung lah ken!awak taon nie sume baek je...hahaha!aku pon balek dgn perasaan bengang+bengkek!haha..aku call je die teros cite2 pasal netbook uh!=.= hampagas betol...mase tuh jengok fb..maseng2 pnyee status hepy2 dapat netbook...redha je lah ken...esey xdapat ha!!hahaha..after that(buat karangan BI)esok eh lah!haha...pi skola mcm biase dah bole terime  bnde nie sume ken..hahaha!aku jawab exam cam biase lah ken..patuh abis je exam ckgu BM aku sampai...die tnjuk markah BM kitorg...aku pon relek jolah tngk...jengok2 ckit...dapat lah c..WTF??BM c?hahah!abaikan...tgh sedey gak tuh..tibe2 dak nie kate ade chan nak dapat netbook aku pon ambik tau la ken!hahah..sape2 yang famly eh dapat jugak kene potong salah sorg...xbole due do!haha..aku pon maen hepi lah!hawakakakaka!pi lah bilik guru...patuh cikgu kate xbole nak pilih suke2 hati kau do...so aku pon dgn muke dah tebal nie buat bodoh jelah..balek je lah kelas...balek2 tuh..membew aku ckap at Naq ckgu panggil...nak bagi borang netbook!!perrgh!hepy lak ai...hahaha!terharu lah woiii!!!terima kasih!!wakakaka...tapi yang xbest nyerr aku penat2 yg mintak Naq plak yang pi ambik...aiyoo...xpolah..jnji dapat ken!balek umah je tros story kat amoi aku..tapi amoi aku saje je nak lage lage ken kitrog...mcm2 lah die kate netbook tuh bkn aku pnyee..naq pnyee lah...mcm2 lah deyh..hahaah!!xdapaek do...aku yang mintak die nak wad harte sorg...pijak kang...wakakakak!so sekarang kitorg tnggu je lah ari selase nie!!haha...dapat laptop periiiiiii(free)!!!bye2!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.