MATHEMATICS


perrghhh!!nie lah subjek yang aku benci sangat2 dulu!!haha!sekarang dah mcm best fren dah ha!!wakaakkaka..mmg layan lah wad math nie!!dulu klau ckgu bagi kertas je..aku msti kate alar nie msti susah nie..sekarang!haha...ckgu bagi kertas!maen senang tuh doh!!!haha..betol cakap amoi sayang saye tuh!!math mmg syok belaja!xrugi aku pegi 2syen dekat chen!mmg masok dalam kepale hotak lah..haha!dekat skola masok jugak tapi sikit2 lah..sebab sekola kene belaja banyak2...so pecah otak nak pikir sume..haha!lepas aku dah syok2 buat...aku rase puas hati...kadang2 bangge jugak!haha...sape tak bangge?soalan cmtuh aku bole jawab!hahahah!aku nak buat math nie jadik hobi aku lah...haha!baru lah ade semangat sikit!hehe!tapi aku minat math paper 2 lah..paper 1 kureng...bab paper 1 payah ckit...jawapan terhad..hehe!apa pe pon thnx sume lah bgi sokongan!terutame nadia natasha!muah!hahahahaah!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.