FOLIO FOLIO!


hahaha...folio lah!!!gile nie...aku mmg xpnah nak buat sndri derrr...dari fom1 aku dilatih untuk meniru folio orang laen...waakkakaka!!tapi fom3 xdapat plak nak tiru...nak buat sndri laptop xde plak haaa...maseng2 bawak pi belaja.aduss!!!xpe lah...sebaek awek kesayangan saye ade!!!hehe!die lah yang banyak tolong aku....thanks tau sayang!!!muahmuahmuah!!haha!kesian die due hari buat folio aku...sebab rabu nie bersamaan 11/5/2011 cikgu nak haaa....last minute mintak tolong die...naseb baek lah aku dapat awek yang terbaek!!!bole lah die tolong aku sikit2...nie yang aku terhutang budi nie...ermm..nie sume lah nak belikan die hadiah!haha....nnti b belikan u hadiah tau sayang...u tnggu je lah yeee!!!hehe...k arrr ini je lah wad mase nie...k bye2 follower and sayang!!!=D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.