dugaannya

perrrgghhh!!!mmg bnyk betol lah masalah taun nie..pening pale...xde 1 pon yg menarik hati...haish!ssabar jelah...ade je xkene 2011 nie...pmr dah lah nk dekat...aku 1 bnde pon xsedie...nie exam happprraakk!!1 bnde pon aku xstdy...xtau lah nape jadik cmni...pening pale...math msti hancur pnyee...pening wey nk buat...dah perah otak nie!!xdapat gak jalan keje math...geleng pale je lah jawab nyerr exam nie...mid year plak tuh...kok bln1 xpe lah senang je...tpi aku mmg xsuke lah math nie poik...xtau kenape...asala exam je math fail...exam je math fail...haiyaa!!gila ke..nnti naek fom4 nk masok ape?sume kene ade math...=.=
pecah otak woooo nk pkir!if stdy pon arituh je ingt...esok eh bole lupe dah...kene ingt fomula eh...aku just nk cite je...dah beli buku latihan xberusik poik!haha..arituh baru je try2 nk buat..bukak je kulit buku tuh..bosan dah datang...xbole pikir pon..kan best klau ade ubat tok pandai math..bia pon mahal..sanggup tuh beli banyak2!haha..tapi math mmg wajib lah..coz nnti dah besar pandai lah kire2...xde lah kene tipu je ken!haha
aku rae dah jauh tajuk nie...wakakak!lantak lah..malaz nak cite sedeyh2 nie...oke nak cte pacal ari guru pulak!haha..khamis minggu lepas ari guru...syok lah ken!xbelaja!haha..layan2..goyang kaki je ari tuh...paling syok dapat jumpe amoi sayang saye lah!!!hehe!epy je arituh...gelak2 je...and dapat kiss die lah!!!pipi je!haha..tuh pon xsengaje...ade pulak yg merakam eh...haish..bising dah kelas...wad segan je...haish!oke tukar plak cte...ramai wad persembahan taun nie..aku laen taun lah..xde joki taun nie..haha!camtuh plak...mmg minggu tuh xbelaja lah!sibuk dengan hari guru!tapi yang penting eh!jumaat tuh exam!haha,,gilo eh!khamis ari guru..esok eh exam...mau lingkop masing2  balek umh stdy hard!wakakakaka!!oke lah tuh je lah...banyak dah xingt...and malaz nak pkir sngt..haha!!

yang penting saye sayang die lah...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.